سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

داور یک پنالتی به سود ما نگرفت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: داور دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در شهرآورد امروز، یک پنالتی به سود ما نگرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمجتبی حسینی عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: متأسفانه تیم ما بعد از دو بازی سنگین از نظر بدنی تحلیل رفته بود و بازیکنان نتوانستند آنگونه که باید عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه سپاهان امروز روی ضد حملات گل‌هایی درون دروازه ما وارد کرد، افزود: گل نخست این مسابقه روی غافلگیری به ثمر رسید و متأسفانه در نهایت گل دوم را دریافت کردیم و نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه سپاهان امروز روی ضدحملات برنامه داشت، تصریح کرد: به نظرم بازیکنان ما در این مسابقه خسته شده بودند و ما باید این بازیکنان را درک کنیم. به هر حال بازی‌های ما در لیگ برتر هم پشت سر هم است و این موضوع باعث شده که بازیکنان تیم تحت فشار قرار گیرند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره آشفتگی تاکتیک تیم ذوب‌آهن در این مسابقه افزود: به هر حال تیم ما با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و باید تلاش کنیم که این مشکلات را به میزان قابل توجهی برطرف کنیم اما در کنار این موضوعات، بازیکنان نیز باید یاد بگیرند که از فرصت‌های خود استفاده کنند.

حسینی با بیان اینکه بازیکنان جوان ذوب‌آهن باید این روزهای سخت را پشت سر بگذارند، افزود: اگر می‌توانستم تعداد بیشتری تعویض انجام دهم، حتی میانه میدان را در دست می‌گرفتیم اما به  هر حال در میانه میدان ضعف‌هایی داشتیم و به همین دلیل مقابل سپاهان موفق نبودیم.

وی ادامه داد: متأسفانه خستگی در بازیکنان تیم ما کاملاً مشخص بود و به همین دلیل متحمل شکست شدیم اما به خاطر این باخت از بازیکنان خود ایراد نمی‌گیرم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه داور این مسابقه یک پنالتی برای تیم ما نگرفت، افزود: داور در صحنه خطای بازیکن سپاهان روی مرتضی تبریزی می‌توانست برای تیم ما یک پنالتی بگیرد اما با وجود اینکه این صحنه پنالتی بود، داور تشخیص دیگری داد.

وی درباره حضور حدادی‌فر در این مسابقه با توجه به مصدومیت او اضافه کرد: به هر حال کار صحیح آن بود که او را از ابتدا به میدان بفرستیم اما بعد از آسیب‌دیدگی در نیمه نخست، او را از بازی بیرون کشیدیم تا مانع تشدید آن شویم.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.