سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سعی می کنیم در بازی با تیم العین امارات، بهترین عملکرد خود را داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم العین امارات افزود: می دانیم با یک تیم قدرتمند بازی داریم، العین همیشه قدرتمند بوده است و بازی اول نیز همیشه سخت ترین بازی محسوب می شود.

وی افزود: این بازی در کلاس آسیاست و تیمی که کم اشتباه تر باشد، برنده می شود.

حسینی گفت: العین تیم قدرتمند آسیاست و امیدوارم تیم ذوب آهن، کم اشتباه باشد و از فرصت های گلزنی‌اش هم استفاده کند.

وی اظهار کرد: ما بازی های قبلی خود را فراموش کرده‌ایم و امیدوارم مسابقه فردا را با
موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: سعی می کنیم از تجربه بازی های گذشته خود با العین نهایت استفاده را ببریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم چون نباید مقابل العین در دقایق ابتدایی گلی بخوریم زیرا این تیم همه بازی هایش را هجومی آغاز می کند.

وی گفت: العین اساس تیم خود را حفظ کرده و شماره های 10 و 16 این تیم حفظ شده‌اند و بازیکنان خارجی اش را تغییر داده است، امسال شرایط جدیدی دارد و نمی شود این تیم را با فصل گذشته مقایسه کرد.

حسینی گفت: گروه ما یکی از سخت ترین گروه های آسیاست و همه تیم ها جنگنده هستند و حریف ناشناخته ای در این گروه نیست، الاهلی، العین، ذوب آهن و بنیادکار همگی از تیم های باتجربه آسیایی هستند.

دیدار دو تیم العین امارات عربی متحده و ذوب آهن اصفهان از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سوم اسفند از ساعت 18:45 به وقت ایران در ورزشگاه العین امارات برگزار خواهد شد.
الاهلی عربستان و بنیادکار ازبکستان دیگر تیم های حاضر در این گروه سه هستند.
تیم فوتبال ذوب آهن در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر کشور در خانه برابر استقلال تهران با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و هم اکنون با 33 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.