سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری مانور اطلاع‌رسانی طرح سلامت نوروزی در دانشکده علوم پزشکی آبادان

مانور اطلاع‌رسانی طرح سلامت نوروزی دانشکده علوم پزشکی آبادان همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امروز همزمان با سراسر کشور، با حضور بازرس‌ها و سازمان‌های همکار به صورت نمادین در آبادان و در محوطه دانشکده علوم پزشکی مانور اطلاع‌رسانی طرح سلامت نوروزی برگزار شد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در حاشیه برگزاری مانور سلامت نوروزی دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی همزمان با سراسر کشور از روز یکم اسفندماه سال‌جاری آغاز شد و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

شهرام ترحمی ادامه داد: این مانور صبح امروز همزمان با سراسر کشور، با حضور بازرس‌ها و سازمان‌های همکار به صورت نمادین در آبادان و در محوطه دانشکده علوم پزشکی اجرایی شد.

وی تصریح کرد: شاخص‌های طرح سلامت نوروزی امسال استفاده از تجهیزات قابل حمل سنجش و کنترل مواد غذایی، دستگاه سنجش آلودگی سطوح و روغن بی‌کیفیت و همین‌طور دستگاه سنجش میزان نمک در غذا و کنترل استفاده جوش شیرین در نان هستند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان تعداد افراد درگیر با طرح بسیج سلامت نوروزی دانشکده علوم پزشکی آبادان را 59 نفر عنوان کرد و افزود: 37 اکیپ به صورت روزانه در منطقه فعالیت می‌‎کنند و 4هزار و 500 مرکز حساس آبادان، خرمشهر و شادگان نیز بازرسی می‌شوند‌.

ترحمی مردم را چشمان طرح سلامت نوروزی تعریف کرد و گفت: امیدوارم که شهروندان مشکلات احتمالی را از طریق سامانه 190 به ما گزارش بدهند.

وی در پایان از یک و نیم برابر شدن تعداد ماموریت‌های بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان در 10 روز نخست اسفندماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.