سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

رکورد شکنی همدان در جشنواره استعدادیابی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان از ثبت نام 8250 نفر در جشنواره همگانی و استعدادیابی همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم در نشست جشنواره استعدادیابی همدان گفت: استعدادیابی ورزشی راهی منطقی ، کوتاه و مقرون به صرفه برای حضور موفق ورزشکاران در صحنه های بین المللی است ، این فرایند را نیازمند شناسایی و انتخاب افراد با استعدادی میباشد که شرایط لازم در 3 بخش آمادگی جسمانی ، مهارتی و رفتاری را برای دستیابی به موفقیت در ورزش اسکیت داشته باشند .

وی افزود: اگر در استعدادیابی موفق عمل کنیم، در آینده تیم های ملی خوبی در رده های سنی مختلف در دو گروه پسران و دختران خواهیم داشت.

رسول منعم تصریح کرد: تا کنون اقدامات بسیار خوبی از سوی کمیته استعدادیابی برای شناسائی و پرورش استعدادهای ورزش استان انجام شده است اما با برنامه ریزی می توان در این زمینه موفق تر نیز عمل کرد.

وی اظهار کرد: جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در شش رشته کبدی ، تنیس روی میز ، کشتی ، اسکیت ، جودو و دوومیدانی در حال برگزاری است و کار استعدادیابی و کشف نخبه ها از سوی هیات های هدف در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: شش هیات ورزشی استان در راستای اجرای جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی با تدابیری که اداره کل ورزش و جوانان فراهم نموده تا به الان 8250 نفر در جشنواره ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود تا آغاز جشنواره این تعداد به ده هزار نفر برسد که رکوردی جدید در جشنواره استعدادیابی کشور محسوب می شود.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره همگانی استعدادیابی همگانی روز جمعه 20 اسفندماه در سالن شش هزار نفره انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

رسول منعم تصریح کرد: این مراسم با اجرای حرکات نمایشی ورزشی و رژه نفرات منتخب استعدادیابی برگزارو اجرای موسیقی، گروه نمایشی طنز و نورافشانی از برنامه های این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/ ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.