سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکانات خوابگاهی دانشگاه تهران مطلوب نیست/ با استانداردها فاصله زیادی داریم

رییس دانشگاه تهران گفت: امکانات خوابگاهی دانشگاه مطلوب نیست که معتقدیم با استانداردهای لازم فاصله زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در مراسم رونمایی طرح‌های مجموعه دانشجویی این دانشگاه که ظهر امروز در کوی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: بحث ارائه خدمات رفاهی فرهنگی به دانشجویان یکی از فعالیت‌های مهم این دانشگاه به شمار می‌رود. 
 
وی اظهار داشت: دانشگاه تهران به عنوان پرورش نخبگان وظیفه مضاعفی در زمینه‌های امکانات خوابگاهی، بهداشتی، تغذیه و غیره دارد. 
 
رئیس دانشگاه تهران با بیان اینکه امکانات خوابگاهی ما در حد مطلوب نیست، افزود: وجود کوی دانشگاه به عنوان بزرگترین مرکز خوابگاهی کشور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 
 
وی بیان کرد: دانشگاه تهران بیش از گذشته سعی دارد تا امکانات و تجهیزات خوابگاهی و رفاهی این دانشگاه را نسبت به گذشته ارتقا دهد. 
 
نیلی احمد آبادی تصریح کرد: با استانداردهای لازم فاصله زیادی داریم که دانشجویان دانشگاه تهران باید بیش از پیش از تجهیزات و قابل توجهی استفاده کنند. 
 
وی گفت: تاکنون خرج‌های که برای خوابگاه‌ها و تجیهرات رفاهی برای کوی دانشگاه در نظر گرفته شده از محل درآمد دانشگاه و کمک خیرین صورت گرفته است. 
 
رئیس دانشگاه تهران یادآور شد: با پشتیبانی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم گام‌های اساسی در این زمینه برداریم. 
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.