وزیر علوم و تحقیقات و فناوری گفت: کار ساخت 27 خوابگاه جدید دانشگاهی در سراسر کشور به زودی آغاز می‌شود و طرح رتبه‌بندی خوابگاه‌ها با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات آنها انجام شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد فرهادی وزیر علوم در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به امکانات خدمات رفاهی- دانشجویی در دانشگاه تهران اظهار داشت: امروز در کوی دانشگاه‌ تهران 26 پروژه خدمات رفاهی ، ورزشی، سلامت و محیط زیست افتتاح می‌شود و این امکانات مناسب دانشجویان این دانشگاه قدیمی و بزرگ است.

وی بیان کرد: اکنون 75 هزار خوابگاه در سراسر کشور کمبود داریم که طرح ساخت 27 خوابگاه در دانشگاه‌های کشور ریخته شده که از این تعداد عملیات ساخت 15 خوابگاه آغاز شده است.

فرهادی ادامه داد: با توجه به مصوبات برنامه ششم با در اختیار قرار دادن زمین به وسیله دانشگاه‌ها، افراد خیّر و دیگر سازمان‌ها خوابگاه‌های مشترکی بسازند و در برنامه جدید ممنوعیت ساخت خوابگاه به وسیله دولت و دانشگاه‌ها خوشبختانه لغو شده است.

وی تأکید کرد: خوابگاه‌ دانشگاه‌های کشور از نظر شاخص کیفی و خدماتی رتبه‌بندی شده‌اند که خوابگاه‌های رتبه پنج در تابستان امسال بازسازی و سطح کیفی‌شان بهتر شده است و تابستان 96 نیز خوابگاه‌های رتبه سه و چهار بازسازی و خدمات‌شان ارتقاء پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار