سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

توقیف بیش از یک میلیارد ریال قهوه قاچاق در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از توقیف محموله یک میلیارد و200میلیون ریالی قهوه قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛سرهنگ علی عارف نژاد گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و کسب اخباری مبنی بر تردد خودروهای حامل کالای قاچاق در محورهای فرعی زاهدان موضوع دستگیری قاچاقچیان و کشف کالای قاچاق در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

این مقام انتظامی افزود: ماموران ایست و بازرسی پاسگاه "قطار غنجک "حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از این خودرو یک تن و 286 کیلوگرم قهوه قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به ارزش یک میلیارد و 200میلیون ریالی این محموله قاچاق بیان داشت: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد . 

سرهنگ "عارف نژاد" در پایان افزود: قاچاق کالا ضررهای جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می کند که با اجرای طرح های مختلف و شناسایی سرشبکه های باندهای قاچاق کالا مقابله جدی را با قاچاقیچان این عرصه در دستور کار قرار خواهیم داد تا از ورود و خروج کالا ها به صورت قاچاق جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.