سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اعزام ۴۲۰ خانواده ای که تاکنون به مشهد نرفته بودند

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه از اعزام ۴۲۰ خانواده کرمانشاهی به مشهد مقدس از محل نیات واقفین خیراندیش در استان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام آیت عباسیان افزود: اجرای امینانه نیات واقفین از سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر اساس تاکید مقام معظم رهبری در سال ۹۱ بر این موضوع است.


وی افزود: در این راستا یکی از نیات واقفین بحث اعزام زائرین به حرم مطهر ائمه معصومین(ع) از جمله مشهد مقدس است که در استان کرمانشاه به اجرا در آمده است طی امسال از محل نیات موقوفه حاج محمد تقی اصفهانی خدمات رسانی شایسته ای به زائران اربعین حسینی(ع) شد.

عباسیان گفت: همچنین امسال از محل موقوفات حاج محمد تقی اصفهانی توانستیم قریب به ۱۵۰۰ نفر زائر به مشهد مقدس اعزام کنیم.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه، با بیان اینکه که طی طرح زائران حرم رضوی اولویت با اعزام کسانی بود که اولین بار برای زیارت امام رئوف(ع) می رفتند، گفت: این افراد در قالب ۵ کاروان که ۳ کاروان آنها تا کنون به زیارت رفته و برگشتند و یک کاروان هم اکنون در مشهد مقدس هستند و آخرین کاروان طی روز پنج شنبه همین هفته اعزام خواهند شد.

وی  ادامه داد: طی این طرح تا کنون ۴۲۰ خانواده اعزام شده اند که ۱۰۰ درصد آنها از بین خانواده های نیازمند و محله های فقیر نشین انتخاب شده اند.

به گفته حجت الاسلام عباسیان ۹۰ درصد این افراد کسانی بودند که تا به حال به زیارت نرفته بودند و ۱۰۰ درصد آنها افراد نیازمند بودند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.