مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه ۲۰ اسفند ۹۵ را آخرین مهلت ثبت نام در چهلمین دوره مسابقات قرآنی در استان کرمانشاه اعلام کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت الاسلام عباسیان گفت: این سازمان در مباحث قرآنی دو کار ارزشمند انجام می دهد که برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات قرآنی در سطح استان و کشوری از آن جمله است یکی از طرح های آموزشی بحث تربیت حافظان قرآن است که در سال ۹۵ تعداد ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر شرکت کننده داشت  و از این تعداد ۷ هزار و ۸۰۰ نفر موفق به شرکت در مسابقات شدند.


حجت الاسلام عباسیان یادآور شد: استان کرمانشاه در سال ۹۵ موفق به کسب مقام اول در بحث شرکت کننده حافظان قرآن شد.

وی دومین اقدام سازمان اوقاف و امور خیریه را برگزاری مسابقات قرآنی بیان کرد و افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز ۴۰ مسابقه قرآنی برگزار شده است که امسال شاهد چهلمین دوره این مسابقات هستیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ابراز داشت: مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات حفظ قرآن از تاریخ ۹ بهمن آغاز شده که پس از این مرحله افراد حائز رتبه به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی  گفت: شرکت کنندگان در مرحله استانی به مرحله کشوری و در صورت کسب مقام به مرحله بین المللی اعزام خواهند شد که امید است از استان کرمانشاه به این مرحله نفراتی داشته باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.