سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری :

تمامی دستگاههای فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ فاطمی مسئول هستند

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گفت:تمامی دستگاههای فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ فاطمی مسئول هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ تاجفر در جلسه هماهنگی روز قشر بسیج جامعه زنان و گرامیداشت هفته زن که در استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری و شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان فضایل اخلاقی آن حضرت پرداخت و بر الگو گرفتن از این بانوی نمونه اسلام تاکید کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری افزود: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت حضرت فاطمه (س) و معرفی آن حضرت به نسل جوان است و تمامی دستگاههای فرهنگی در این خصوص و معرفی و تبیین شخصیت و فضایل اخلاقی آن حضرت و ترویج فرهنگ فاطمیمسئولیت و وظیفه دارند.

وی در ادامه به نقش خطیر زنان بویژه قشر بسیج زنان در دوران دفاع مقدس اشاره نمود و با مقایسه نقش زنان در جامعه امروز اظهار داشت: ضرورت حضور سیاسی، اجتماعی و دفاعی زنان مسلمان، زمانی مهم جلوه می‌کند که بقای انقلاب اسلامی به جز حمایت مردان و زنان این مرز و بوم میسر نیست، به ویژه اینکه زنان، چون در پیروزی انقلاب اسلامی نقش پررنگ و در دفاع مقدس نقش اساسی داشته اند، در حفظ ارزشهای اسلام و انقلاب هم باید همان نقش را همچنان حفظ کنند.
در ادامه این جلسه برنامه‌های بسیج جامعه زنان برای بزرگداشت روز قشر بسیج جامعه زنان و و برنامه‌های پیشنهادی بزرگداشت هفته زن توسط نمایندگان دستگاههای اجرایی برای نتیجه گیری و برنامه ریزی نهایی اعلام شد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.