سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز ؛

هشدار در مورد افزایش طلاق در کشور

معاون امور استانهای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مورد افزایش طلاق هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی  امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراء در ملکان برگزار گفت:متاسفانه آمار طلاق روزبه روز در حال افزایش است ودر هفت ماهه گذشته امسال 105هزار مورد طلاق در کشور ثبت شده و پیش بینی می شود این تعدادبه 165هزار طلاق افزایش یابدکه هر روز بطور متوسط 453 طلاق را شامل می شود.

وی افزود: علت عمده طلاق فاصله گرفتن کشور از معنویات وائمه اطهار وهمچنین رواج فرهنگ زندگی غربی و غرق شدن در تجملات و باورهای غلط است.

معاون امور استانهای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت:پرداختن به پول وثروت در ازدواج ،نگاه سطحی وزودگذر به زندگی ،افزایش رسانه های معاند وماهواره ای وهمچنین کم توجهی به فرهنگ دینی واسلامی موجب شده تا ازدواج ها دوام چندانی نداشته باشد .

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگر از سخنانش افزود: نقش اصلی زن در خانواده تربیت فرزندان سالم وصالح است اما متاسفانه سیاست گذاری غلط موجب شده زن ها به این موضوع توجه نداشته باشند وعمده وقت آنها در بیرون از خانواده  ودر محیط های کار صرف می شود .

وی گفت:مسئولین وظیفه دارند نسبت به تامین معیشت مردم جدی باشند تا بانوان به جز تربیت فرزند ورسیدگی به امور خانواده دغدغه دیگر نداشته باشد .

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.