فرماندار شهرستان اهر از کاهش 9.87 درصدی طلاق در شهرستان اهر در 11 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان اهر گفت: در 11 ماهه سال گذشته 324 مورد طلاق در شهرستان اهر ثبت شده بود که این میزان در 11 ماهه امسال با 32 مورد کاهش به 292 مورد رسیده است.
وی افزود: اگر بخواهیم ازدواج ها منجر به طلاق نشود لازم است آموزش هایی در این زمینه از سوی نهادهای حمایتی، مدارس و دانشگاه ها در اولویت قرار گیرد.
فرماندار شهرستان اهر همچنین با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان اهر وجود حاشیه های شهری است گفت: 8 نقطه حاشیه ای در شهر اهر وجود دارد که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلات اجتماعی در این نقاط ایجاد اماکن فرهنگی، هنری، ورزشی و کتابخانه از اولویت های مهم است.
وی یکی از معضلات اجتماعی را بیکاری عنوان کرد و افزود: به علت توسعه تکنولوژی ها آنچنان نیازی به کار نیروی انسانی نیست، اما برای ایجاد اشتغال در جامعه باید فرهنگ استاد و شاگردی و احیای شغل های فراموش شده در اولویت قرار گیرد.
عابدی همچنین گرایش جوانان به سمت و سوی مواد مخدر را نیز از معضلات دیگر اجتماعی دانست و افزود: پیشگیری و مبارزه با این بلای خانمان سوز از دغدغه ها و اولویت های مهم مسئولان است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار