سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صمیمی: نداشتن بودجه و تبلیغات ضعیف مشکل دو و میدانی است/ پرسپولیس و استقلال به یاری ما بیایند

ملی پوش پرتاب دیسک گفت: تبلیغات ضعیف و کمبود منابع مالی مشکل اصلی دو و میدانی است و باید این امر از سوی وزارت ورزش و فدراسیون برطرف شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صمیمی در مورد وضعیت دو و میدانی اظهار داشت: مسائل مالی مشکل اصلی دو و میدانی است و این رشته مظلوم واقع شده است. متأسفانه شرایط باشگاه‌ها سبب شده قرارداد دو و میدانی کاران از سال 81 تغییر نکند. به هر حال ورزشکار زندگی شخصی دارد و نمی‌تواند مسائلش را حل کند. امیدوارم وزیر ورزش تدبیری به کار بگیرد که باشگاه ها و حامیان مالی به حضور در دو و میدانی راغب شوند.
 
وی افزود: در تمام دنیا بلیت های مسابقات دو و میدانی از قبل خریداری می‌شود، اما در کشور ما این گونه نیست. از طرفی تبلیغات خوبی هم نسبت به این رشته انجام نمی شود و در چنین وضعیتی خانواده ها علاقه ای به حضور فرزندان شان در دو و میدانی ندارند. در کنار بحث حضور حامیان مالی قوی در دو و میدانی، باشگاه‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال می توانند با 10 درصد قراردادی که با فوتبالیست‌ها می‌بندند، دو و میدانی‌کاران را پوشش دهند. در این وضعیت دو و میدانی رونق پیدا می کند و به جای یک یا دو مدال می‌توانیم 10 تا 15 مدال در آسیا کسب کنیم.
 
صمیمی درباره مشکل اصلی دو و میدانی اظهار داشت: به دلیل تبلیغات ضعیف 60 تا 70 درصد مردم تمایلی به تماشای مسابقات دو و میدانی ندارند. اگر تبلیغات خوب باشد مردم با این رشته آشنا می‌شوند و وضعیت بهتر می شوند. اگر باشگاه‌ها بدانند تبلیغات در دو و میدانی زیاد است، مسلماً از حضور در این رشته استقبال می کنند.
 
ملی‌پوش پرتاب دیسک در مورد نامه ملی‌پوشان و اعتراض‌شان به شرایط موجود گفت: برای تغییر وضعیت موجود این نامه را نوشتیم. به ما اعلام کردند پرداخت حقوق ها هدفمند شده و اگر در اردوهای تیم ملی شرکت کنیم، مبلغی را دریافت می کنیم. از وزارت ورزش عاجزانه می خواهم شرایط حضور باشگاه‌ها و حامیان مالی را در این رشته فراهم کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.