سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اجرای 135 پروژه با اعتبار 82 میلیارد ریال در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: 135 پروژه ریز و درشت با اعتباری بالغ بر 82میلیاردریال در شهرستان نیر در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها از اجرای 135پروژه ریز و درشت در شهرستان نیر خبر داد و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال در شهرستان نیر در حال اجراست.

وی در ادامه به اهم این پروژه ها اشاره کرد و افزود: آبرسانی روستایی، ساختمان دولت، اجرای طرح هادی، زیرساختهای شهرک تخصصی آب و تکمیل ناحیه صنعتی و توسعه زیرساختهای گردشگری از جمله این پروژه ها می باشند.

فرماندار نیر به اجرای پروژه های روستایی هم اشاره کرد و گفت: 14پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر 35میلیارد ریال از محل اعتبارات روستایی اختصاص یافته که اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه به اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان هم اشاره کرد و افزود: در زمان دولت تدبیر و امید به 37 روستای شهرستان گازرسانی شده و این درحالی است که درچندین سال پیش قبل از این دولت به 33روستای شهرستان گازرسانی شده بود و هم اکنون 70 روستای شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که تا سال آینده همه روستاهای بالای 20خانوار در شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

احمدی به تسهیلات آبیاری تحت فشارهم اشاره ای کرد و افزود: با تلاش استاندار روال قبلی پرداخت تسهیلات آبیاری تحت فشارباقی ماند و کشاورزان می توانند با 15درصد آورده شخصی آنهم به صورت وام و 85 درصدتسهیلات بلاعوض از آبیاری تحت فشار استفاده نمایند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.