شهردار اردبیل از اجرای 300 میلیارد ریال پروژه مشارکتی شهرداری و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف ‌اللهیان افزود: به دلیل محدودیت درآمد شهرداری استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته تا توسعه منطقه گردشگری شورابیل اردبیل سرعت کاری افزایش یابد.

وی گفت: طرح های پیشنهادی بخش خصوصی برای توسعه منطقه نمونه گردشگری می ‌تواند موثر باشد و امیدواریم پیشنهادهای مفید ارائه شود تا برای زیباسازی شهری به ویژه در ایام آخر سال گام ‌های موثری برداشته شود.

شهردار اردبیل تشریح کرد: بزرگ‌ ترین مسیر پیاده ‌روی کشور در پیرامون دریاچه شورابیل واقع در شهر اردبیل به زودی به بهره ‌برداری می‌رسد و این فرصت بزرگی برای معرفی اردبیل به عنوان قطب گردشگری کشور است.

لطف‌ اللهیان بیان کرد: این پروژه با هدف تامین سلامتی شهروندان و استفاده مناسب از ظرفیت‌ های طبیعت شهرها اجرا شده و در اجرای مسیر پیاده‌ روی پیرامون این دریاچه به استانداردهای روز توجه شده ‌و تمام مراحل این پروژه با نظرات کارشناسانه پیش رفته است.

وی افزود: دریاچه شورابیل یک امتیاز بزرگ برای اردبیل به شمار می‌رود و هر سال میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است، بنابراین مانور در این زمینه به طور حتم می‌تواند سبب توسعه و پیشرفت در بخش گردشگری منطقه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.