سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

پرداخت 350میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای راکد

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک برای کمک به رونق تولید و اشتغال پایدار به واحدهای نیمه فعال و راکد تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ بیش از یکهزار میلیارد ریال در این مدت با تصویب کارگروه رفع موانع تولید به 116 واحد نیمه فعال، راکد و در حال ساخت کهگیلویه و بویراحمد از طریق بانکهای عامل تسهیلات پرداخت شده است.

600 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات در این استان در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده اند.

اله داد محمدی اظهار داشت که پرداخت حدود 30درصد از میزان اعتبار پرداختی مصوب کارگروه رفع موانع تولید از سوی بانک کشاورزی بیانگر تلاش کارکنان و کارشناسان این بانک و پیشتازی آنها در عرصه خدمت رسانی به مردم و بخش تولید است. 

وی تصریح کرد که بانک کشاورزی با لحاظ تمامی مولفه های فنی و ضوابط قانونی برای کمک به رونق تولید و اشتغال همکاری مطلوبی با واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به ویژه در بخش کشاورزی داشته است.

446واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد با بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به بانکها معرفی شدند که از این تعداد 122واحد برای دریافت یکهزار و 220میلیارد ریال تسهیلات عقد قرار داد کرده اند و 116 واحد نیز تاکنون تسهیلات دریافت کرده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.