سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

تربیت 2 هزار نیروی مهارت‌آموخته برای پروژه گازرسانی شهر زاهدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از تربیت ۲ هزار نیروی مهارت‌آموخته بومی برای پروژه گازرسانی شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد جهانتیغی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی در زاهدان اظهار داشت: در راستای تامین نیروی کار مهارت آموخته مورد نیاز پروژه‌های کلان استان از جمله گازرسانی، 2 هزار نیروی مهارت‌آموخته و بومی تربیت کرده‌ایم تا ضمن اجرای زیرساخت‌های ضروری، موجبات اشتغال جوانان استان نیز مهیا شود.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: پروژه گازرسانی زاهدان بسترساز اشتغال نیروی کار بومی استان است و بی‌مهری است اگر در اجرای این پروژه از نیروهای مهارت‌آموخته و متخصص بومی که توسط مربیان مجرب مجموعه فنی و حرفه‌ای استان توانمند شده‌اند، استفاده نشود.
 
وی تصریح کرد‌: امید است با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با شخص رئیس جمهور و سایر مسئولان ذیربط، پروژه‌های کلان استان از جمله گازرسانی با بکارگیری جوانان غیرتمند و توانای استان راه‌اندازی شود.
 
خط انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان 260 کلیومتر است که امروز توسط رئیس جمهور در زاهدان افتتاح می‌شود و در پی افتتاح این طرح 140 میلیون متر‌مکعب شبکه گازرسانی در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.