سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

ورود پیکر مطهر هفت شهید گمنام به چهارمحال و بختیاری

همزمان با ایام فاطمیه، پیکر مطهر هفت شهید گمنام دفاع مقدس وارد استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صبح امروز سه شنبه ۱۰ اسفند و همزمان با ایام فاطمیه، پیکر مطهر هفت شهید گمنام سال های دفاع مقدس با استقبال مسئولان چهارمحال و بختیاری و از طریق فرودگاه شهید استکی شهرکرد، وارد استان شد.
 
حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، قاسم سلیمانی استاندار، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این آیین حضور داشتند.

پیکر مطهر شهدای گمنام با انجام رژه موتوری در سطح شهرکرد، به معراج الشهدای این شهر منتقل می‌شود.

آیین وداع با شهدای گمنام نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌گردد.

گفتنی است: پیکر پاک این شهدای گمنام ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۱۱ اسفند و با حضور پرشور مردم استان، از میدان انقلاب تا حرم مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) در شهرکرد تشییع و یکی از این شهدای والامقام در محل دانشکده فنی پسران شهرکرد به خاک سپرده می شود.
 
پیکر مطهر شش شهید گمنام دیگر نیز به شهرهای گندمان و فرادنبه از توابع شهرستان بروجن و دستنا از توابع شهرستان کیار منتقل خواهد شد که مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر در محل های ذکر شده، روز پنج شنبه ۱۲ اسفند همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) انجام می‌شود.
 
از مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری دعوت شده است تا با حضور در این مراسمات، با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید پیمان کنند.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.