پیکر پاک هفت شهید گمنام فردا چهارشنبه ۱۱ اسفند در شهرکرد تشییع می شود.

هفت شهید گمنام فردا در شهرکرد تشییع می شود
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پیکر پاک و مطهر هفت شهید گمنام ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۱۱ اسفند، همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور پرشور مردم استان، از میدان انقلاب تا حرم مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) در شهرکرد تشییع و یکی از این شهدای والامقام در محل دانشکده فنی پسران این شهر به خاک سپرده می‌شود.
 
پیکر مطهر شش شهید گمنام دیگر نیز به شهرهای گندمان و فرادنبه از توابع شهرستان بروجن و دستنا از توابع شهرستان کیار منتقل خواهد شد که مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر در محل‌های ذکر شده، روز پنج شنبه ۱۲ اسفند همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) انجام می‌گردد.
 
از مردم شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری دعوت شده است تا با حضور پرشور در این مراسمات، با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید پیمان کنند.

گفتنی است: پیکر مطهر این شهدای گمنام، صبح امروز سه شنبه ۱۰ اسفند، با استقبال مسئولان چهارمحال و بختیاری و از طریق فرودگاه شهید استکی شهرکرد، وارد استان و با انجام رژه موتوری، به معراج الشهدای این شهر منتقل شد.

آیین وداع با شهدای گمنام نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار گردید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار