سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

شایسته سالاری تعهد و تخصص مهمترین ملاک انتصاب مدیران در ناجا

شایسته سالاری ، خلاقیت ، تعهد و تخصص مهمترین ملاک انتصاب مدیران در نیروی انتظامی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در آئین تکریم و معارفه رئیس پلیس راه مازندران گفت : شایسته سالاری ، خلاقیت ، تعهد و تخصص از مهمترین ملاک های انتصاب مدیران در نیروی انتظامی است .

وی افزود : بکار گیری فن آوری روز ، استفاده از دانش و اطلاعات بروز شده و بکارگیری افرادی مومن، دلسوز ، خلاق و افرادی که بتوانند در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی مطالبات و خواست های مردم باشند از مهمترین مولفه ای نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها است .

فرمانده انتظامی مازندران گفت : نگاه نیروی انتظامی به ماموریت ها نگاه قانونگرایانه و حرفه ای است و نیروی انتظامی خود را مدافع و نماینده مردم در حفظ حقوق شهروندی آنان می داند .

سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به وضعیت ترافیک در استان و این که امکانات ایجاد شده در استان تنها پاسخگوی نیاز مردم این استان است،افزود : با توجه به حجم حضور مسافران در استان در ایام مختلف سال و حجم گسترده مسافرت ها به این استان ،موضوع ترافیک در استان یک موضوع ملی است .

وی گفت : مهمترین حوزه اجتماعی پلیس در راهور اتفاق می‌افتد که خدمات‌رسانی،روان‌سازی ترافیک، قانون‌گرایی و برقراری نظم و انضباط اجتماعی از مهمترین شاخصه های آن است .

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 173 میلیون تردد در استان به ثبت رسیده است، افزود : برای افزایش ایمنی راه ها ،روان‌سازی ترافیک در جاده‌ها و اصلاح هندسی زیر ساخت های ایجاد شده باید مد نظر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی با تاکید بر افزایش مراقبت های الکترونیکی ، فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل عمومی، گفت : 16 درصد تصادفات برون‌شهری در مازندران کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مازندران در فصل برف و بوران سومین استان پرتردد در کشور بوده است، گفت:بالابردن اشرافیت اطلاعاتی و قدرت پیش بینی از دیگر اهداف نیروی انتظامی برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات است .

وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی سرهنگ خسرویان در ارائه خدمتی شبانه روزی به مردم و مسافران در مدت زمان تصدی خود به عنوان سرپرست پلیس راه استان ،گفت: شایسته سالاری ، خلاقیت ، تعهد و تخصص،تعاملات و ارتباطات اجتماعی پلیس با مردم از مهمترین ملاک های انتصاب مدیران در نیروی انتظامی است .

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.