سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

درخشش دانش‌آموزان آستارایی در پرسش مهر

دانش‌آموزان آستارایی در پرسش مهر رئیس جمهور خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مدیر اداره آموزش و پرورش آستارا گفت: 14 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان موفق به کسب رتبه‌های استانی هفدهمین دوره از پرسش مهر رئیس‌جمهور شدند.
 
 سید سجاد موسوی افزود: امسال 150 نفر از فرهنگیان و  یک‌هزار و 3 نفر از دانش‌آموزان آستارا در مقاطع مدارس ابتدایی، متوسطه دوره نخست و دوم در هفدهمین دوره از پرسش مهر رئیس‌جمهور شرکت کردند.
 
وی موضوع هفدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور را « نفی خشونت» عنوان کرد و افزود: سرچشمه‌ پیدایش خشونت و راه‌های مقابله با آن، راه‌های حفظ جامعه از خشونت و بهره‌گیری از رحمت اسلامی و نبوی در جامعه از جمله مباحثی هستند که در پرسش مهر رئیس‌جمهور مورد توجه بودند. 
 
  مدیر اداره آموزش و پرورش آستارا سخنوری، مقاله پژوهشی، شعر، داستان‌نویسی، وبلاگ نویسی، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، نمایشنامه‌نویسی و سرود همگانی را از رشته‌هایی برشمرد که فرهنگیان و دانش‌آموزان پیرامون موضوع خشونت آثار خود را ارائه کردند. 
 
 موسوی با اشاره به اینکه تعداد 14 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آستارا در هفدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند تعداد 9 نفر دانش‌آموز و پنج نفر فرهنگی هستند. 
 
 موسوی تصریح کرد:  به نفرات برتر بخش فرهنگیان آموزش و پرورش آستارا در پرسش مهر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در بخش مذکور «مهران سیف‌زاده» در رشته خوشنویسی و «نادر گل‌زاد» در رشته تألیف مقاله پژوهشی رتبه دوم را کسب کردند و «سولماز محمدی»، «شیرین یحیی‌نژاد» در رشته گرافیک و «رسول بنی‌خادمی» در رشته خوشنویسی موفق به کسب رتبه‌ سوم شدند.  
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.