سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وفایی: اولین مرحله لیگ کوهستان را به میزبانی تهران برگزار می کنیم

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: اولین مرحله لیگ کوهستان را به میزبانی تهران از 15 اسفند با حضور 18 تیم در این رشته برگزار خواهیم کرد.

 محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه های لیگ فدراسیون دوچرخه سواری که تا پایان سال برگزار خواهند کرد ؛اظهار کرد:لیگ دوچرخه سواری کوهستان را از 15 تا 18 اسفند ماه در تهران برگزار خواهیم کرد و پیش بینی می کنم که 16 تا 18 تیم در این دوره شرکت کنند.البته اگر تعداد رکابزنان را در این لیگ مد نظر داشته باشیم باید بگویم که حداکثر 128 رکابزن در رشته های کراس کانتری و دانهیل رکاب می زنند.
 
وی در خصوص مسابقات تریال خاطر نشان کرد: مسابقات اولین مرحله لیگ تریال 12 و 13 اسفندماه به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد  و رکابزنان با دو دوچرخه 20 و 24 اینچ حضور می یایند.
 
وفایی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از رشته هایی که به تازگی وارد رشته کوهستان شده است سایکل کراس نامگذاری شده است و قرار است لیگ این رشته را هم برگزار کنیم.دوچرخه سواری سایکل کراس رشته ای است که غالبا در زمستان برگزار می شود اما قابلیت برگزاری در همه فصول را دارد. این ورزش مهیج در مسیر های کوتاه عمدتا در مسافتی کمتر از 2 کیلومتر در پارک های عمومی و یا در زمین و فضا های بازی برگزار می گردد. این رشته با شرایط متفاوتی اعم از مسیر های گل و لای ،زمین های چمن و سرسبز با پستی و بلندی، و جذابیت بسیاری ترکیب گردیده است.که موجب هیجان بیشتر شرکت کنندگان و حاضرین در مسابقه می شود.
 
وی در خصوص زمان برگزار لیگ این رشته خاطر نشان کرد: رقابتهای لیگ سایکل کراس از 18 اسفند ماه در تهران برگزار می شود و در خصوص این رشته به رکابزنان کوهستان آموزش کافی داده شده است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.