آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری پیست که به دلیل مشکلات در سال میلادی گذشته لغو شد به میزبانی اهواز و به یاد آتش نشانان ساختمان پلاسکو در حال برگزاری است.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری کشور در بخش جاده و پیست در حال برگزاری است اما یکی از معضلاتی که در این میان خودنمایی می کند زمان برگزاری لیگ است که بر اساس تقویم میلادی  مسابقات باید درسال 2016 برگزار می شد اما به خاطر آلودگی هوا،بارش های زمستانی و برگزاری مجمع فدراسیون، مسابقات با یک سال تعلل، هم اکنون در بخش پیست و جاده در اهواز برگزار می شود.
 
فدراسیون دوچرخه سواری پس از آخرین مرحله لیگ باید برنامه های مسابقات داخلی سال جدید را برنامه ریزی کند اما این مسئله مطرح است که امسال مانند گذشته در برگزاری لیگ ها تعلل خواهد شد یا خیر؟ 

گفتنی است؛ سومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری به یاد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو برگزار شد و جعفر رنجبران به نمایندگی از جامعه دوچرخه سواری لباس آتش نشانی را پوشید و سوت استارت مسابقه را زد.
 
محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: یکی از عمده برنامه هایی که برای سال جدید در نظر گرفته ایم، برگزاری مسابقات لیگ برتر بر اساس تقویم میلادی است اما متاسفانه تیم های داخلی دوچرخه سواری نمی توانند با تقویم میلادی خودشان را تطبیق کنند.
 
وی ادامه داد: در خصوص رقابت های امروز باید بگویم در حال حاضر بخش مقدماتی این رقابتها برگزار شده است و فینالیست های این مسابقات مشخص خواهد شد.   

وفایی در خصوص نتایج مرحله آخر لیگ در رشته پیست عنوان کرد: در نتایج دومین و آخرین مرحله لیگ برتر پیست تا این لحظه در رشته 4000 متر تیمی، فولاد مبارکه سپاهان از اصفهان، پیشگامان کویر یزد و هیئت بروجرد در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند. 

وی تصریح کرد: همچنین در رشته دور امتیازی، علی خادمی از مس کرمان، محمد رجبلو و  بهنام آرین هر دو از پیشگامان کویر یزد اول تا سوم شدند. در رشته 200 متر تعقیبی هم، محمد دانشور از پیشگامان کویر یزد، علی علی عسگری از مس کرمان و احسان خادمی از پیشگامان کویر یزد به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار