سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان رضوی

نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا همزمان با ایام پایانی سال در مشهد و حداقل ۲۰ شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر مقدس مشهد با هدف حمایت از تولید داخلی، تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام پایانی سال و حذف واسطه‌ها در عرضه کالاهای عمومی از ۱۳ الی ۲۰ اسفند ماه سال جاری و با حضور حدود ۱۰۰۰ واحد تولیدی و صنفی در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: کالاهای مورد عرضه در نمایشگاه عمدتا شامل مواد غذائی، پوشاک، کیف وکفش، لوازم خانگی، آجیل وخشکبار، لبنیات ومواد پروتئینی وسایر اقلام مورد نیاز خانوار‌ها می‌باشد که صد در صد کالاهای عرضه شده تولید داخلی بوده واز عرضه کالاهای خارجی در این نمایشگاه ممانعت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی تصریح کرد:مهمترین خصوصیت بارز نمایشگاه امسال نسبت به سالهای قبل، نسبت بالاتر حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه است که بر این اساس ۶۰ درصد از واحدهای مشارکت کننده در نمایشگاه، واحدهای تولیدی صنعتی صنفی می‌باشند که نسبت به عرضه کالاهای خود در نمایشگاه با حداقل ۲۰ درصد زیر قیمت مصرف کننده اقدام می‌نمایند.

راضیه علیرضایی گفت: به منظور رعایت قیمت منصفانه در عرضه کالاهای نمایشگاهی کارشناسان این سازمان واتحادیه‌های صنفی نسبت به قیمت گذاری کالاهای واحد‌های تولیدی وصنفی اقدام نموده که در این راستا بیش از ۱۰ هزار قلم کالا در ایام قبل از برگزاری نمایشگاه قیمت گذاری می‌گردد.

وی تاکید کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه، بازرسان این سازمان و اتاق اصناف بر قیمت‌های کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه وهمچنین عدم عرضه کالاهای خارجی و قاچاق توسط غرفه داران نظارت خواهند نمود.

لازم به ذکر است نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره از ۱۳ تا ۲۳ اسفند ۹۵ از ساعت ۴ الی ۱۰ بعد از ظهر و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ بعد از ظهر پذیرای شهروندان گرامی می‌باشد.

انتهای پیام//ف. ج.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.