سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری مراسم جشن داوطلبان سلامت در ملایر

مراسم جشن داوطلبان سلامت شهرستان ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: در شهرستان ملایر، 453 داوطلب سلامت در حال فعالیت در حوزه سلامت هستند و ارائه بسیاری از خدمات بهداشتی مدیون وجود آنان است.

محسن ترکاشوند افزود: حوزه سلامت چیزی نیست که یک نهاد دولتی بتواند متولی آن باشد و سلامت مردم را تضمین کند، به طوری که کارمندان وزارت بهداشت تنها میتوانند 20 تا 25 درصد سلامت مردم را تأمین کنند و درصد زیادی از سلامت مردم مربوط به خود مردم است که داوطلبان سلامت میتوانند با آموزش‏‌هایی که می‌‏بینند در تأمین سلامت آنان دخالت کنند و ایفاکننده نقش مهمی باشند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان هم با قدردانی از زحمات داوطلبان سلامت، اظهار کرد: ایده استفاده از داوطلبان سلامت در سال 1373 در وزارت بهداشت شکل گرفت.

نیکو امجدی افزود: از 453 نفر داوطلب سلامت که در شهرستان ملایر مشغول خدمت‏رسانی هستند تعداد 101 از آنان در مناطق روستایی فعالیت می‌‏کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان سلامت می‌‏توانند در تأمین سلامت مردم نقش مهمی داشته باشند، از داوطلبان سلامت در شناسایی بیماران مبتلا به سل و هپاتیت قدردانی کرد.

در این مراسم از تعدادی از داوطلبان سلامت و مربیان آنها با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.