سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

عملکرد بانک ها رصد می شود

عملکرد بانک ها توسط مدیریت ارشد استان با دقت رصد می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان گفت: مدیریت ارشد استان عملکرد بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره 26 قانون بودجه سال جاری به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را با دقت رصد می کند.

نشست بررسی عملکرد مدیران بانک های استان در زمینه پرداخت اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال جاری با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به ریاست دکتر خسروی مدیرکل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان و با حضور مدیران بانک های استان برگزار شد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان در این نشست اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از شرایط ویژه ای برخوردار هستند و با کمترین ها به زندگی می پردازند و با توجه به این شرایط مدیریت ارشد استان با دقت روند خدمات رسانی به این قشر آسیب پذیر از جامعه رادنبال می کند.

دکتر خسروی افزود: مجموعه هایی که با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و به ویژه بهزیستی به شکل مستقیم ارتباط دارند افراد بسیار زحمت کش، صبور و ایثارگری هستند. بی گمان خدمت به این قشر آسیب پذیر از جامعه در درگاه خداوند بی اجر نخواهد ماند.

این مدیر اقتصادی اظهار داشت: اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال جاری با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تخصیص یافته است و مدیریت ارشد استان با تمام توان به دنبال جذب حداکثری این تسهیلات است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان افزود: در این زمینه با دقت عملکرد بانک های های عامل در زمینه اعطای تسهیلات به مددجویان بررسیمی شود.

خسروی افزود: بر اساس آمار ارایه شده برخی بانک ها در زمینه پرداخت این تسهیلات به مددجویان پیشرو بوده اند و انتظار داریم بقیه بانک ها نیز در این زمینه تلاش کنند.

این مدیر اقتصادی تصریح کرد: مدیریت ارشد استان براساس وظایفی که دارد پیگیری های لازم در زمینه برخوردار شدن مردم از حقوق خویش در سیستم اداری و بانکی را انجام می دهد و در همین راستا گزارش عملکرد بانک ها به زودی به معاون اجرایی رییس جمهور ارایه می شود.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.