سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دوره آموزشی ارتقای مهارت مدیران مازندران

دوره آموزشی ارتقای سطح مهارت مدیران و صاحبان واحدهای تولیدی و کارگاههای فرش دستباف در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آقاگل زاده مسئول امور فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با پیشنهاد سازمان و موافقت مرکز ملی فرش ایران دوره آموزشی ارتقای سطح مهارت مدیران و صاحبان واحدهای تولیدی وکارگاه های متمرکز و غیر متمرکز و مجتمع های تولیدی برای فرش دستباف مازندران برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی به منظور ارتقای سطح مهارت مدیران و صاحبان واحدهای تولیدی و کارگاه های متمرکز و غیر متمرکز و مجتمع های تولیدی مازندران، تولید بی عیب و نقص، ارتقا کیفیت و افزایش بهره وری تولید فرش دستباف برگزار شد.

مسئول امور فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه برنامه ریزی جهت دو دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری برای 80 نفر انجام شده، گفت: دوره اول آموزش از 27 تا 29 بهمن با شرکت 43 نفر در 3 روز در مرکز استان و با نظارت و بازدید سازمان انجام شد و دوره دوم امروز و فردا در شهرستان نوشهر برگزار می شود.

آقا گل زاده افزود: در این دوره ها مدیران واحد های تولیدی آخرین تکنیک ها و روش های شناخت مواد اولیه، رنگ و رنگرزی، تولید و بافت را آموزش می بینند.

وی گفت: 10650 میلیون ریال تسهیلات به 213 نفر از فرشبافان شهرستان کلاردشت و 1400 میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح پشتیبان به 5 نفر از صاحبان کارگاههای قالیبافی مازندران تا پایان دی ماه پرداخت شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.