سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری:

مرادی در وزنه برداری به دنبال منافع شخصی است

باقری گفت: مرادی قصد دارد با حضور مسئولان کشورهای دیگر در قالب مسابقات جام فجر مقاصد شخصی خود را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کوروش باقری سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با رادیو ورزش درباره حضور تیم ملی جوانان به جای تیم بزرگسالان در مسابقات جام فجر گفت: سال گذشته به دلیل نزدیک بودن زمان المپیک، مسابقات جام فجر به خوبی برگزار شد اما امسال این رقابت ها کارکرد خود را از دست داده است. به دلیل نبود برنامه ریزی قرار بر این شده است تیم ملی بزرگسالان در رقابت ها جام فجر شرکت نکنند. 

وی افزود: اگر تیم ملی بزرگسالان کشورمان در جام فجر حضور پیدا نکند دیگه چه لزومی دارد این رقابت ها برگزار شود. با این تصمیم انگیزه دیگر کشورها نیز از بین خواهد رفت و اهمیت مسابقات از بین می رود.

باقری ادامه داد: برخی افراد قصد دارند مسئولان کشورهای مختلف را به ایران بیاورند تا رایزنی هایی که مدنظرشان است انجام دهند. من مخالف کسب کرسی های بین المللی نیستم اما دوستان نشان داده اند با داشتن پست بین المللی نه تنها کمکی به وزنه برداری نکرده اند بلکه به آن ضرر هم رساندند. 

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: علی مرادی 12 سال دبیر کل کنفدراسیون آسیا بود اما کرسی او هیچ نفعی برای کشور نداشت. مرادی در وزنه برداری به دنبال منافع شخصی است. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.