سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری دومین المپیاد دانش آموزی رویش در شیراز

دومین المپیاد بازی‌های فکری دانش‌آموزان با عنوان رویش در شیراز برگزار می ‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کلاری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: دانش‌آموزان در این دوره از المپیاد در بازی‌های روبیک، دومینو، برج دومینو، کوریدور، سازه‌های ماکارونی، بلاک‌آس، جِنگا، پنتاگو، اُتِللو و لیوان چینی با هم به رقابت می‌پردازند.
 
کلاری با بیان اینکه در این دوره از المپیاد استقبال بیشتری از بازی‌های انفرادی شده است، افزود: آخرین زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان برای حضور در دومین المپیاد استانی رویش تا سوم اسفند تمدید شده است.
 
وی ادامه داد: نفرات برتر این دوره از المپیاد رویش به همراه مقام‌آوران نخستین دوره این المپیاد که سال گذشته در شیراز برگزار شد سهمیه ورود به مسابقات کشوری بازی‌های فکری را دریافت می‌کنند و به این مسابقات اعزام می‌شوند.
 
کلاری بیان کرد: مسابقات کشوری بازی‌های فکری دانش‌آموزان سال آینده در شیراز برگزار خواهد شد و برگزیدگان دو دوره المپیاد استانی رویش برای حضور در مسابقات کشوری به آزمون ورودی نیاز ندارند.
 
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس تصریح کرد: دانش‌آموزان علاقمند به حضور در دومین المپیاد استانی رویش می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سازمان دانش‌آموزی استان فارس و وب سایت مرکز فعالیت‌های فکری، آموزشی و سرگرمی سازمان دانش‌آموزی فارس به آدرس‌های www.pishfarfars.ir و www.IRMSA.ir و یا با مراجعه حضوری به دبیرخانه المپیاد رویش واقع در کتابخانه دانش‌آموز در میدان معلم شیراز در بخش بازی‌های فکری ثبت‌نام کنند.
 
این المپیاد با حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز مقاطع متوسطه و ابتدایی از سراسر استان، پنجم تا 9 اسفند در شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.