سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

آغاز پيش فروش اينترنتی بليط های نوروزی در مازندران

پيش فروش اينترنتی بليط های نوروزی در مازندران آغاز شد.

احمد آفرين محمدزاده مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از آغاز پيش فروش اينترنتی بليط های نوروزی در استان همزمان با سراسر كشور از یکم اسفندماه خبر داد .

وی با بیان اینکه به منظور رفاه حال مسافران نوروزی ستاد خدمات سفر استان ويژه نوروز 96 در این اداره تشکیل شد افزود: در این ستاد بر عملكرد شركت ها و موسسات حمل و نقل مسافری نظارت و كشيك نوروزی امداد خودرو  مستقر می شود.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت : 170 شركت حمل ونقل مسافر در استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

آفرین محمدزاده افزود : هموطنان در صورت دسترسی نداشتن به فضاهای اینترنتی می توانند از 15 اسفند بليط های نوروزی را به صورت حضوری و از طريق پايانه های عمومی ، دفاتر فروش بليط در سطح شهر تهيه كنند.

وی گفت : نوروز امسال نیز با توجه به ادغام صورت گرفته اکیپ های راهداری همچون سنوات گذشته در سطح محورهای شریانی استان مستقر می شوند.

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت : متقاضيان می توانند با مراجعه به نشانی www.mazand safar.ir و www. mosaferyar.ir و www. Payanneh. ir و یا سایت های اختصاصی شرکت های اتوبوس رانی نسبت به تهيه بليط اقدام كنند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.