معاون حمل و نقل جاده ای استان از عدم افزایش نرخ بلیت های سفرهای نوروزی 96 در قم به منظور رفاه حال مسافران و زائران کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ معاون حمل و نقل جاده ای استان گفت : به منظور رفاه حال مسافران نوروزی آغاز پیش فروش دو مرحله ای بلیت سفرهای نوروزی همزمان با سراسر کشور از اول اسفند لغایت تا 15 اسفند ادامه می یابد. 

سالاری معاون حمل و نقل جاده ای استان از عدم افزایش نرخ بلیت های سفرهای نوروزی 96 در قم به منظور رفاه حال مسافران و زائران کریمه اهل بیت (س) خبر داد.

سالاری با اشاره به سفرهای نوروزی 96 گفت :تعداد 991 وسیله ائم از اتوبوس مینی بوس و سواری کرایه و 1812 راننده آماده  ارائه خدمات به همشریان و مسافرت های نوروزی در قم هستند و به منظور رفاه حال مسافران و ترغیب استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی امسال افزایش نرخ بلیت های نوروزی را نداریم .

وی با اشاره به ارائه خدمات بهتر ویژه مسافرتهای نوروزی گفت: همشهریان و مسافرین گرامی هر گونه تخلف ائم از گران فروشی ویا  ارائه خدمات نامناسب را با شماره های 37780196 و 37780426 و سامانه پیام کوتاه 3000143 به اداره حمل و نقل جاده ای استان گزارش دهند و یا به پایگاه اینترنتی www.payaneh.ir مراجعه نمایند.  

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار