سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به 774 نفر مسافر

پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر استان در 72ساعت گذشته به 774 تن از حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرده و 288 نفر از افراد در راه مانده را اسکان اضطراری دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به اعلام وضعیت زرد در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به تمامی شعب و تیم‌های عملیاتی و نیز آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات در سیلاب در روز پنجشنبه اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در 72ساعت گذشته به 774 تن از حادثه دیدگان امدادرسانی کرده و 288 نفر از مسافران در راه مانده را اسکان و تغذیه اضطراری دادند.

داریوش کریمی افزود: در این بازه زمانی 16 عملیات برف و کولاک و 15 مورد حادثه جاده‌ای پوشش داده شد و 3 مورد سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان دهاقان و شهر کوهپایه امدادرسانی شد، ضمن آنکه درمجموع از تعداد 774 تن حادثه دیده 36 نفر مصدوم نجات یافته و اقدامات لازم برای آن‌ها انجام شد، 34 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و 2 نفر هم به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: به منظور سنجش میزان آمادگی پایگاه‌ها، روز گذشته از پایگاه‌های غرب استان بازدید شد.

کریمی در پایان با بیان اینکه فعالیت‌های پایگاه‌های هلال‌احمر در طول 24 ساعت شبانه‌روز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در صورت هشدارهای اداره هواشناسی تمام این پایگاه‌های در حالت آماده‌باش یا همان وضعیت زرد قرار می‌گیرند که در 72 ساعت گذشته این اتفاق رخ داد.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.