معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی امدادگران اصفهانی به 289 حادثه‌دیده در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی با بیان این که در طول هفته گذشته، پوشش امدادی 51 مورد حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، افزود: امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر این استان اقدام به امدادرسانی به 289 حادثه‌دیده کردند.

وی تصریح کرد: 478 نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 108 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده به‌کارگیری شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال‌احمر استان اشاره و خاطرنشان کرد: در بازه زمانی شانزدهم لغایت بیست و دوم بهمن ماه، 25 مورد حادثه جاده‌ای، 4 مورد حادثه شهری،16 مورد خدمات حضوری، 2 مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، 2 مورد حادثه کوهستان، 1 مورد خدمات مناسبتی و 1 مورد حادثه برف و کولاک توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول این مدت 7 مورد عملیات رهاسازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است.

کریمی در پایان با اشاره به پوشش امدادی مراسم یوم‌الله 22 بهمن توسط جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: این جمعیت با به‌کارگیری 321 تن پرسنل و نجاتگر، 10 دستگاه آمبولانس، 26 دستگاه وانت کمک دار، 2 دستگاه اتوبوس بیمارستانی، 17 دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو ارتباطات و استقرار 34 دستگاه چادر در میادین، پوشش امدادی مراسم یوم‌الله 22 بهمن را در سطح استان بر عهده داشت و در این مراسم باشکوه 158 مراجعه حضوری توسط جمعیت هلال‌احمر استان پوشش امدادی داده شد که در این میان 11 تن توسط آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و 147 تن دیگر نیز تحت پوشش امدادی و درمان سرپایی قرار گرفتند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.