سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوتاهی هیئت دو و میدانی همدان برایم گران تمام می شود

زورآوند: در مسابقات آسیایی ژاپن به دنبال کسب مدال هستم

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: هدف اصلی من از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا کسب مدال است و برای رسیدن به این عنوان تمام تلاشم را به کار می گیرم.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هدفش از شرکت در مسابقات آسیایی ژاپن بیان کرد: هدف اصلی من از حضور در رقابت های قهرمانی آسیا کسب مدال است و برای رسیدن به این عنوان کم کاری نمی کنم.
 
وی درباره انتخاب مربی گفت:  نزدیک به دو سال است که بدون مربی اختصاصی در حال تمرین کردن هستم و متاسفانه هیئت دو و میدانی استان همدان هیچ گزینه خاصی را در این مدت برایم در نظر نگرفته تا بتوانم تمریناتم را زیر نظر وی دنبال کنم.
 
زور آوند درباره شرایط اردوهای تیم ملی تصریح کرد: خوشبختانه تمریناتم را به صورت شخصی و با برنامه‌ریزی پیش بردم. شکر خدا موقعیتی پیش آمده که بتوانم از تجربیات چندین ساله ام استفاده کنم، البته در این 2 سال گذشته تا به امروز همین کار را انجام دادم. ناگفته نماند که در دو و میدانی از تجربیات تمام مربیان و افرادی که خوب بودند استفاده کردم و تشکر می‌کنم از تک‌تک‌شان و همیشه طوری زندگی کردم که بتوانم بهترین راه را انتخاب کنم.
 
دونده المپیکی کشورمان درمورد مسابقه انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا که روز گذشته برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه سطح مسابقات بسیار بالابود، خوشحالم که توانستم با حضور رحیمیان و چند چهره شاخص دیگر به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنم و جواز حضور در رقابت های آسیایی ژاپن را بدست آورم. خوشبختانه عملکردم در این مسابقات رضایت بخش بود.
 
زور آوند در مورد اینکه ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی دو و میدانی چه نتایجی را در هندوستان کسب خواهند کرد، پاسخ داد: تمام دوندگان حاضر در اردوی تیم ملی برای کسب بهترین نتیجه در آسیا شبانه‌روز تلاش می‌کنند و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانند بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرین باشند و نتایج در خشانی در این مسابقات برای کشورمان کسب کنند.
 
عضو تیم ملی دو و میدانی در پاسخ به این سوال که مهم ترین رقیبانش در ژاپن چه کسانی هستند،خاطر نشان کرد: دوندگان کشورهای استرالیا، چین و ژاپن مهم ترین رقیبان من در بازی های ژاپن محسوب می شوند. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.