سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

وقوع یکصد و پنج حادثه بر اثر بارش باران و برف در مشهد

طی 24 ساعته گذشته 105 حادثه بر اثر بارش باران و برف در مشهد روی داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آتشپاد دوم "حسن جعفری" مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود : آب گرفتگی‌های حاصل از بارش باران بیشتر در معابر، میادین و منازل مسکونی واقع در خیابان‌های رسالت، هاشمیه، بزرگراه آسیایی مشهد رخ داده است.


وی افزود: ماموران آتش نشانی از اعلام اولین حادثه مرتبط با تغییر ناگهانی آب و هوا در مشهد و حومه تا ساعت 23 دیشب برای یکصد و پنج عملیات امداد نجات از ایستگاه های خود خارج شدند که این تعداد رو به افزایش می باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به وقوع 27 حادثه مرتبط در 12 ساعت اولیه شروع بارندگی ها، گفت: بنابر اعلام ستاد فرماندهی این سازمان طی 12 ساعت گذشته نجاتگران و آتش‌نشانان برای 94 مورد عملیات اطفای حریق و امداد نجات اعزام شدند.

آتشپاد دوم جعفری افزود: از این تعداد، 16 مورد آب افتادگی ، 55 مورد سقوط درخت بر روی دیوار منازل و خودرو ، 7 مورد ساختمان خطری و 16 مورد عملیات اطفاء حریق و نجات غیر مرتبط با بارش برف بوده است.

وی گفت : در میان آتش‌سوزی‌ها بیشترین علل وقوع حریق اتصالی سیم و ترانس برق منازل مسکونی و بیشترین اولویت علت حادثه نیز محبوس شدن افراد در آسانسور گزارش شده است.

هم اکنون آتش نشانان 48 ایستگاه آتش‌نشانی کلانشهر مشهد در حال عملیات امداد رسانی به زائران و مجاوران علی موسی الرضا در سطح و حومه این کلانشهر می باشند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۵۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
این بلا نیست طلا ست