سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

طرح «آشتی ملی» شعار فتنه انگیزان

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت : طرح «آشتی ملی» منافقانه و تأمین کننده اهداف فتنه‌گران است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : کسانی که این شعار را مطرح می کنند می‌خواهند به دروغ جامعه ما را متفرق معرفی کنند .


 وی اضافه کرد : یکی از مقاصد طراحان شعار «آشتی ملی»، پوشاندن ننگ فتنه‌گران است حال آن که آن‌ها حرمت عاشورا را شکستند و ملت ما هیچ‌گاه با فتنه‌گران آشتی نخواهد کرد .

امام جمعه قزوین با تأکید بر این‌که ملت ما اختلافی با هم ندارند، بیان کرد: برخی‌ها تلاش کردند تا ملت را دو دسته و در مقابل هم معرفی کنند اما مردم با راهپیمایی با شکوه و حماسی، پاسخ سخت و محکمی به این دسته از منافقان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت :  فتنه‌گران با آتش کشیدن مساجد ، ایجاد نامنی در جامعه و قتل تلاش کردند تا دشمن را بر ما مسلط کنند و عبور از کنار این جنایت‌ها غیر ممکن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اضافه کرد: هم مردم و هم رهبری و نظام به فتنه‌گران رحم کرده‌اند که آن‌ها را مجازات نکرده‌اند اما اگر دادگاه بخواهد آن‌ها را مجازات کند همه می‌دانند که بهای خون‌های ریخته شده در اسلام چیست.

امام‌جمعه قزوین گفت : طرح شعار «آشتی ملی» تنها از سوی چند نفر مطرح شده است که همه ملت ما به خوبی می‌دانند که آن‌ها حامی فتنه‌گران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر این‌که منافقان از مقدسات دینی سوء استفاده می‌کنند، ادامه داد: آن‌ها از مسجد، قرآن و واژه‌هایی نظیر «آشتی ملی»، «حقوق شهروندی»، «مملکت»، «ملت»، «ایران» و «وطن» سوء استفاده می‌کنند و اهدافشان در زمینه حمایت از مظلومان نیست.

وی بصیرت‌افزایی را راه شناخت فتنه‌های منافقان دانست و یادآور شد: مؤمنان و مسلمانان باید با بصیرت‌افزایی تلاش کنند تا منافقان را با هر نقابی که وارد می‌شوند شناخته و راه نفوذ و سوء استفاده‌ آن‌ها را ببندند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین با اشاره به حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت : این خدای متعال بود که دل‌های مردم را به هم پیوند زد و در نهایت این وحدت و انسجام در حضورِ حماسیِ مردم در روز 22بهمن تجلی یافت.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد : با وجود کاستی‌هایی که در کشور وجود دارد مردم پای کار آمدند تا خشم خود را در برابر دشمنان نشان دهند و وحدت و انسجام عمیقی که در جامعه وجود دارد را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.