سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور جهانی والیبال ساحلی –جزیره کیش؛

ساحلی‌بازان آلمان حذف شدند/ سومین تیم روسیه به یک چهارم نهایی رفت

در ادامه روز سوم مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی سومین تیم روسی حاضر در مسابقات راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه روز سوم مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی کیش (میکاکاپ) ۲ دیدار دیگر برگزار شد که طی آن تیم فرانسه و آلمان از دور مسابقات کنار رفتند و بلژیک و روسیه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. 

در زمین شماره یک فرانسه (تیرسی/دی گلانتوماسو) و روسیه (استویانوفسکی/یارزوتکین) با هم دیدار کردند. دیداری که با برتری روسیه به پایان رسید. این سومین تیم والیبال ساحلی از کشور روسیه است که موفق شد به جمع ۸ تیم نهایی راه پیدا کند. فرانسه در این دیدار ۲ بر یک مغلوب روسیه شد. 

دو تیم بلژیک (کوئکلرون/ون وال) و آلمان (اردمان/دالینگر) هم از ساعت ۱۰: ۴۰ در زمین شماره دو به مصاف هم رفتند. این مسابقه با حساب ۲ بر صفر به سود بلژیک به پایان رسید. بلژیکی‌ها در دو ست با حساب ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۲ مقابل حریف خود به برتری رسیدند و به جمع ۸ تیم نهایی راه پیدا کردند.

دیگر دیدارهای روز سوم از ساعت ۱۱: ۳۰ در دو زمین شماره یک و دو در حال برگزاری است. جایی که اوکراین و آلمان با هم دیدار می‌کنند و دیگر تیم آلمانی به مصاف اتریش می‌رود.
دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی جزیر کیش (میکاکاپ) از روز گذشته آغاز شده است و فردا با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.