سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افزایش نرخ مراکز اقامتی در اردبیل

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: بر اساس تعرفه تعیین شده سراسری نرخ مراکز اقامتی و آب‌های درمانی استان ۱۱.۵ درصد افزایش یافته و در سال آینده اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ قادر تقی زاده در جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر اردبیل تصریح کرد: با هدف حمایت از مراکز اقامتی مصوب شده است که آموزش‌وپرورش استفاده از ظرفیت مراکز را در اسکان مسافران اولویت‌بندی کند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه انتظار می‌رود آموزش‌وپرورش در اسکان فرهنگیان مهمان‌پذیرها را در اولویت قرار داده و از مراکز اقامتی حمایت کند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان تأکید کرد: حضور گردشگران ممکن است به ساختمان و تأسیسات مدارس خسارت وارد سازد و از سویی سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در ایجاد مراکز اقامتی صورت گرفته که انتظار می‌رود این سرمایه‌گذاری مورداستفاده قرار گیرد.

تقی زاده به تهیه ۲۱ نقشه گردشگری و فیلم جاذبه‌های گردشگری استان در دو زبان انگلیسی و فارسی اشاره کرد و افزود: در نظر داریم فیلم به زبان انگلیسی در فرودگاه اردبیل و فیلم به زبان آذری در پایانه مرزی بیله سوار پخش شود.

وی همچنین به ضرورت همکاری فرودگاه اردبیل، پایانه مرزی بیله سوار، پایانه اردبیل و مراکز گردشگر پذیر در نمایش نقشه گردشگری استان شد و افزود: با توجه به انتخاب شهرهای برتر گردشگری انتظار داریم در پی مجموعه اقدامات یک شهر از استان اردبیل به عنوان شهر برتر گردشگری انتخاب شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.