مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت هلال‌احمر استان در تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، بهرام غیبی افزود: به مانند سال‌های گذشته در ورودی شهرها ایستگاه‌های سلامت هلال‌احمر دایر شده و به مسافران ارائه خدمت خواهند کرد.

وی افزود: در ایستگاه‌های سلامت تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان انجام شده و اقلام تبلیغاتی، بروشورهای اطلاع‌رسانی و نقشه‌های راهنمای گردشگری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اشاره به برپایی ایستگاه‌های دوستدار کودک و خیمه نماز اضافه کرد: 3 ایستگاه سیار امدادرسانی در قالب طرح سحاب نیز در ایام تعطیلات فعالیت خواهند داشت.

غیبی تاکید کرد: هلال‌احمر تسکین آلام بشری و کمک به هم نوعان را به عنوان سیاست کاری خود برگزیده و در طرح نوروزی هلال‌احمر نیز خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در دستور کار است.

وی از جمله تفاوت‌های امدادرسانی هلال‌احمر در نوروز سال آینده را استقرار بالگرد امدادی دانست و گفت: در نوروز امسال به غیر از ۱۱ پایگاه ثابت و شش پایگاه سیار بالگرد امدادی نیز استقرار خواهد داشت.

وی به برنامه‌ریزی جهت نهایی شدن بخش‌های مختلف طرح نوروزی هلال‌احمر در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های نهایی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.