سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین حضور قایقرانان نوجوان اسلالومی در مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی اسلالوم قایقرانی برای حضور در رقابت های آسیایی صبح جمعه عازم تایلند می شوند و این اولین رقابت ملی پوشان در رده نوجوانان است.

 به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛فدراسیون قایقرانی به منظور توسعه رشته اسلالوم قایقرانی امسال چند قدم حیاتی برداشت که می توان به تربیت مربیان این رشته و فعال کردن تیم نوجوانان برای حضور در رقابت های آسیایی اشاره کرد.امسال پاروزنان ایرانی برای اولین بار در رده سنی نوجوانان در این رقابتها شرکت خواهند کرد و تیم ملی صبح جمعه عازم رقابتهای آسیایی می شوند .
 
همچنین این مسابقات از 3 تا 6 اسفندماه در تایلند برگزار می شود. پاروزنان کشورمان از صبح روز 28 بهمن ماه عازم این کشور می شوند تا خودشان را با شرایط آب و هوایی انطباق دهند و برای این رقابتها آمادگی کافی را کسب کنند.
 
پاروزنان اعزامی در رده های مختلف سنی تمام فصل پاییز و زمستان در حال تمرین در دریاچه آزادی به عنوان پیست آبهای آرام و رودخانه کرج به عنوان پیست آبهای خروشان بودند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آمادگی کافی را به دست بیاورند.هم اکنون این رقابتها فرصتی تازه است تا علاوه بر کسب تجربه به نتایج درخشانی دست یابند.  
 
 
 
کتایون اشرف رئیس کمیته آبهای خروشان قایقرانی در خصوص وضعیت عملکرد پاروزنان تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی اسیا، اظهار کرد:قایقرانان اسلالومی در رده های سنی بزرگسالان،جوانان و نوجوانان تمرینات را به خوبی پشت سر گذاشته اند و فعالیت مهمی که ما امسال در این رشته انجام دادیم فعال سازی تیم ملی نوجوانان است که باید بگویم این پاروزنان عملکرد خوبی داشته اند.
 
وی افزود: امسال اولین مسابقه رسمی بین المللی در بخش نوجوانان است که برگزار می شود و خوشبختانه ایران نیز در این رقابتها حضور خواهد داشت چند قدم مهم در این مدت برای آمادگی بیشتر پاروزنان برداشتیم که آموزش حرفه ای مربیان اولین برنامه فدراسیون بود و پس از آن تمرینات مداومی که تیم بود که به توسعه این رشته در آینده کمک زیادی خواهد کرد.
 
اشرف در خصوص بسته شدن تیم های اسلالوم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، خاطر نشان کرد:تیم ملی نوجوانان وجوانان با حضور 5 پسر و 3 دختر ملی پوش و تیم بزرگسالان با حضور 1 دختر و 3 پسر برای شرکت در این رقابتها اعزام خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا اولین رقابت تیم ملی نوجوان است که در این فاصله تمرینات خوبی را انجام دادیم  و موجب آمادگی کافی قایقرانان در این مدت شد همچنین قایقرانان ها محکی خوبی خوردند امیدوارم که نتایج درخشانی را کسب کنیم.اگرچه به خاطر وضعیت آب و هوایی حاکم در ایران دمای منفی 5 درجه را در حین تمرینات داشتیم و برای حضور در رقابتهای آسیایی در تایلند دمای 32 درجه را خواهیم داشت که اصلا همخوانی ندارد اما در مجموع  تمرینات در پیست دریاچه آزادی و همچنین تمرین در آبهای خروشان کرج خیلی خوب بود.
 
رئیس کمیته آب های خروشان بیان کرد: مهمترین هدف ما فعال شدن تیم نوجوانان بود که بهترین گام در مسیر موفقیت و پیشرفت در این رشته است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.