سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هواشناسی:

خلیج‌فارس متلاطم می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امشب خلیج‌فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: با آغاز موج جدیدی از بارندگی‌ها، از امروز برای اکثر نقاط استان رگبار باران به همراه وزش باد ، رعد و برق و در مناطق مستعد، ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. همچنین با توجه به وزش باد جنوبی، از امشب خلیج‌فارس مواج و متلاطم خواهد بود. همچنین به دلیل رطوبت بالا، وقوع پدیده مه در برخی نقاط دور از انتظار نمی باشد.

وی افزود: بر این اساس، آسمان ابری همراه با بارش پراکنده باران بتدریج رگبار باران، وزش باد و در برخی ساعات همراه با رعد و برق و در برخی نقاط ریزش تگرگ را شاهد خواهیم بود.

مساعدی گفت: جهت باد نیز غالبا جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت، از عصر امروز با سرعت 18 تا 40 کیلومتر در ساعت و بطور لحظه ای بیش از 50 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج : 30 تا 90 سانتیمتر و از عصر امروز در سواحل جنوبی و از امشب در سواحل مرکزی و شمالی 90 تا 180 سانتی متر گاهی تا 210 سانتی متر است.

وی ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 05:34 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 12:13، جزر دوم 17:44 و مد دوم دریا در ساعت 23:28 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.