سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پول های هدر رفته برای بازیکنان بی کیفیت اوکراینی

بازیکنان اوکراینی بدون اینکه برای تیم پرسپولیس مثمرثمر باشند از این تیم جدا شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دو بازیکن اوکراینی باهزاران حرف و حدیث در تابستان فصل گذشته به پرسپولیس پیوستند اما آنها نتوانستند نظر برانکو جلب کنند و در نهایت هم از این تیم جدا شدند. 

ماجرای پیوستن اوکراینی ها به پرسپولیس دارای نکات جالب توجهی است که خواندنش خالی از لطف نیست. 

همزمانی اردو پرسپولیس در اوکراین و جذب پریموف و یانسکی این شائبه را ایجاد کرد که این اردو بی ارتباط به جذب دو بازیکن اوکراینی نیست و ترکاشوند معاون اقتصادی پرسپولیس هم در انتقال این دو بازکن به پرسپولیس نقش داشته است. 

نکته قابل توجه این است که اعلام شد مدیر برنامه دو بازیکن اوکراینی فروشنده مواد غذایی است. 

باشگاه پرسپولیس با تمام انتقادات به جذب این بازیکنان اعلام کرد که گذر زمان نشان می دهد که این بازیکنان از کیفیت بالایی برخوردار هستند. 

به هر حال با مرور زمان سطح کیفی این دو بازیکن اوکراینی ارتقا نیافت و اضافه وزنشان هم کاهش نیافت. 

دو بازیکن اوکراینی پرحاشیه پرسپولیس در حالی از این تیم جدا شدند که رقم قراردادشان با پرسپولیس نشان می دهد که سرخپوشان پایتخت رقم بالایی صرف این دو بازیکن بی کیفیت کردند و شاید بعد از مدتی این دو بازیکن هم به علت پرداخت نشدن مطالباتشان از پرسپولیس شکایت کنند. 

پریموف قراردادی 840 میلیونی با پرسپولیس داشت و یانسکی هم 900میلیارد رقم قراردادش با سرخپوشان پایتخت بود. این دو بازیکن اوکراینی به طور کلی 311 دقیقه برای پرسپولیس بازی کردند که تاثیری هم روی گل های این تیم نداشتند. 

طبق آمار پریموف دقیقه ای چهار میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می کرد و یانسکی هم دقیقه ای 7 میلیون تومان گرفت. 

به هر حال رقم قراردادهای این دو بازیکن اوکراینی نشان می دهد که پرسپولیسی ها هزینه هنگفتی صرف اوکراینی ها کردند اما عایدی نصیبشان نشد. 

بازیکنان خارجی زیادی در چند سال گذشته به پرسپولیس پیوستند اما آنها نتوانستند انتظارات برآورده کنند و سطح کیفی بالاتری نسبت به بازیکنان داخلی نداشتند. البته آنها قراردادهای نجومی با سرخپوشان پایتخت بستند و بعد از دیپورت شدن به علت پرداخت نشدن مطالباتشان به فیفا شکایت کردند و دردسرهایی برای پرسپولیس ایجاد کردند. 

به هر حال مسئولان پرسپولیس جواب این همه حیف و میل شدن پول بیت المال که صرف بازیکنان خارجی بی کیفیت را کردند باید بدهند. 

همچنین هیچ نهادی نظارگر عقد قرارداد تیمها با بازیکنان خارجی بی کیفیت نیست تا از هدر رفتن پول بیت المال جلوگیری شود. 

با این اوصاف اوکراینی ها طی توافق صورت گرفته از باشگاه پرسپولیس جدا شدند و اکنون باید دید مسئولان پرسپولیس به چه صورت قصد دارند که مطالبات این بازیکنان پرداخت کنند تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.