سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران بوشهر:

نقطه ضعف بوشهر در زمان بحران، کمبود امکانات است

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: از جمله نقاط ضعف بوشهر در زمان بحران می‌توان به کمبود و یا نبود امکانات و تجهیزات پیشرفته مورد نیاز برای مدیریت صحیح و بهنگام حادثه اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، قاسم قائدی با بیان اینکه اساس کار مدیریت بحران آموزش، برگزاری مانورهای مختلف در راستای پیشگیری و کاهش تلفات مالی و جانی در حوادث طبیعی و انسان ساخت است، اظهار داشت: در این راستا هماهنگی‌های بین دستگاهی، برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی و مانورهای مختلف در استان انجام شده است.

وی از دیگر فعالیت‌ها در این راستا را بازدیدهای مختلف از نقاط مخاطره‌آمیز استان و برنامه‌ریزی برای رفع آن نام برد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به نقاط ضعف بوشهر در زمان بحران افزود: از جمله نقاط ضعف بوشهر در زمان بحران می‌توان به کمبود و یا نبود امکانات و تجهیزات پیشرفته مورد نیاز برای مدیریت صحیح و بهنگام حادثه اشاره کرد.

قائدی با بیا اینکه صنایع و معادن بسیاری در استان بوشهر وجود دارد، گفت: تجهیز  به امکانات پیشرفته برای زمان حادثه بسیار مورد نیاز است.

وی ضمن اشاره به اینکه حادثه خبر نمی‌دهد، بیان کرد: هر لحظه ممکن است حوادثی در نقاط مختلف کشور، استان، شهرستان و بخش‌ها روی دهد لذا باید آمادگی کاملی را در این زمینه داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت پیش‌بینی‌های لازم قبل از وقوع بحران، خاطرنشان کرد: باید همه مخاطرات استان شناسایی و راهکارهای اجرایی و لازم برای مدیریت آن انجام شود تا در  شرایط بحران تصمیم‌گیری‌های آنی و به موقع انجام داد و در صورت وقوع بحران ابعاد حادثه کمتر شود.

قائدی در خصوص برنامه‌های آینده مدیریت بحران استان به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مستمر اشاره کرد و گفت: اداره کل مدیریت بحران استان بوشهر با پیگیری با دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول در حوزه مدیریت بحران در تلاش است تا نسبت به تامین منابع مالی و تجهیز شرایط عملیاتی مدیریت بحران به امکانات مورد نیاز به توانمندی در این حوزه بیافزاید.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.