سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ممنوعیت تردد تریلرها در جاده‌های استان اصفهان

بر اساس اعلام پلیس راه استان اصفهان تا پایان شرایط بارندگی، ورود تریلرها به جز مواد غذایی و سوخت در تمام جاده‌های کشور و استان اصفهان ممنوع اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری  در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان اظهار کرد: محدودیت و ممنوعیتی در جاده‌های استان اصفهان برای عموم خودروها وجود ندارد.

وی افزود: البته به دلیل حوادثی که در دیگر استان‌ها صورت گرفته دقایقی قبل (ساعت 10:30 صبح امروز) اطلاعیه پلیس راه کشور، تردد تریلرها در تمام جاده‌های کشور و به‌تبع آن استان اصفهان ممنوع اعلام شد.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان ادامه داد: تریلرهای حاوی مواد فاسدشدنی و سوخت و نیز کامیون‌ها از این محدودیت مستثنی هستند، این ممنوعیت تا مساعد شدن هوا ادامه خواهد داشت و پس از پایان بارش‌ها وضعیت به حالت عادی بازخواهد گشت.

سرهنگ پورقیصری اضافه کرد: در محورهای سمیرم، فریدن و فریدون‌شهر، الیگودرز به داران، داران به عسگران، گلپایگان به خمین و خوانسار و دامنه به سمت نجف‌آباد بارش شدید برف را شاهد هستیم اما جاده‌ها باز هستند و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی با تاکید بر این که تمام جاده‌های اصلی استان اصفهان در حال حاضر باز هستند، گفت: برخی از جاده‌های روستایی در ارتفاعات بسته شده که باتوجه به اولویت جاده‌های اصلی تمام امکانات متوجه شریان‌های اصلی استان است و پس از بهتر شدن وضعیت هوا، راه‌های روستایی نیز بازگشایی می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با اشاره به موارد ایمنی توصیه کرد: شهروندان سفرشان به نقاط برف گیر اگر غیرضروری است خودداری کنند و اگر ضروری است از وضعیت وسیله نقلیه پیش از سفر اطمینان کامل پیدا کنند.

پورقیصری ادامه داد: رانندگان دقت داشته باشند زنجیرچرخ همراه داشته و آج لاستیک به اندازه کافی باشد، همچنین سوخت کافی برای خودرو و مقداری جیره خشک و کنسرو شده همراه داشته باشند.




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمود نقدلو
۱۵:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
تردد تریلر در محور کاشان به اردستان ممنوع است ولی کسی بفکر ما راننده ها نیست که چطوری باید تا پایان ممنوعیت تردد تریلر تو این سرما تو ماشین بمونيم شب تا صبح