رئيس پليس راه استان از اعلام محدوديت و ممنوعيت هاي ترافيکي عيد سعيد فطر در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سرهنگ اردشير جمشيدي راد گفت: به منظور برگزاري هر چه با شكوه تر نماز عيد سعيد فطر و پيشگيري از وقوع تصادفات و گره هاي ترافيكي، محدوديت هاي ترافيکي پليس راه استان اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به تعطيلي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه و تلاقي آن با تعطيلي پاياني هفته و همچنين شروع مرحله دوم سفرهاي تعطيلات تابستاني، افزود: با توجه به ترافيک سنگين در اين ايام و نيز به منظور افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور محدوديت و ممنوعيت تردد در محورهاي استان قم به مرحله اجرا گذاشته مي شود.

جمشیدی راد گفت:تردد کليه وسايل نقليه سنگين باربري (تريلي، کاميون و کاميونت) به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 1800 الي 2300 در روز جمعه از محور سلفچگان به قـم ممنوعاست.

وی ادامه داد:رانندگان وسايل نقليه اي که در طول مسير محدوديت در حرکتند، موظفند به نحوي برنامه ريزي و تردد نمايند که قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور کنند در غير اين صورت از حرکت آنان جلوگيري به عمل مي‏آيد.

رئيس پليس راه استان گفت:رانندگان وسايل نقليه باربري و حاملين مواد سوختي و فاسد شدني هنگامي كه فاقد بارهستنددر محورهايي كه محدوديت تردد تريلر، كاميون و كاميونت اعمال مي گردد مجاز به تردد نمي باشند.

انتهای پیام/س



برچسب ها: ترافیک ، پلیس ، عید فطر ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.