سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اعلام فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌های کُردی در کردستان

فراخوان نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های کُردی مطبوعات،خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری ویژه استان‌های کُردنشین کشور در کردستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خانه مطبوعات کردستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری استانداری، نخستین جشنواره رسانه‌های کُردی در 2بخش زبان کُردی و زبان فارسی را به میزبانی شهر سنندج برگزار می کند.

این جشنواره در محورهای 'وحدت، همگرایی و انسجام ملی'، 'هویت، فرهنگ و ادبیات کُردی'، 'کردستان، توسعه و اقتصاد پایدار'، 'محیط زیست و سلامت'، 'ورزش و تندرستی' و 'آسیب‌های اجتماعی' و با حضور مهمانانی از اقلیم کردستان عراق برگزار می شود.
بخش های جشنواره به زبان کُردی شامل سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی، صفحه آرایی، طنز و کاریکاتور و بخش های جشنواره به زبان فارسی نیز شامل خبر، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس(تک عکس و گزارش تصویری)است.
بخش ویژه جشنواره نیز شامل یادداشت، گزارش تحلیلی و مصاحبه با موضوع اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.
آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ 17 بهمن سال 94 تا 20 اسفند سال جاری در مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام منتشر شده باشند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتراین جشنواره به سایت
www.pressfestival.ir مراجعه کنند.
انتهایپیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.