با معرفی برگزیدگان سومین جشنواره عکس عاشورایی « قاب شیدایی » این دوره از سوگواره به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛در مراسمی که دیروز با حضور رئیس حوزه هنری استان کردستان، رئیس حوزه هنری استان زنجان، معاون فرهنگی حوزه هنری استان همدان، مدیر خانه عکاسان ایران، مدیر عامل انجمن عکاسان دفاع مقدس کشور، مدیران و مسئولین شهرستانی و هنرمندان شرکت کننده در سومین سوگواره عکس «قاب شیدایی» برگزارشد،برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره در دو بخش شهرستانی و ملی معرفی شدند.

در بخش شهرستانی براساس رأی هیئت داوران متشکل از آقایان "عمران اشرلو"، " سید طاهر سبحانی" و " کامران جباری " در بخش حرفه‌ای از بین 300 اثر ارسالی احسان بایُذریان با دریافت لوح تقدیر، تندیس سوگواره و مبلغ 5 میلیون ریال به عنوان نفر اول انتخاب شد.
رتبه دوم این بخش شامل لوح تقدیر، تندیس سوگواره و مبلغ 4 میلیون ریال به حسن احمدی و رتبه سوم نیز شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ سه میلیون ریال به صادق عزیزی تعلق گرفت.
همچنین رتبه چهارم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ دو میلیون ریال به مهدی لطف الله زاده و رتبه پنجم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره ومبلغ یک میلیون ریال به پریا نادری تعلق گرفت.
در بخش عکس موبایلی نیز هیئت داوران از بین بیش از 300 اثر ارسالی 8 شرکت کننده را بدون اولویت، شایسته دریافت لوح تقدیر و جوایز نقدی دانست.
در بخش ملی از بین سه هزار و 450 اثر ارسالی هیئت داوران تعداد 70 اثر به بخش نهایی راه پیدا کردند و از این تعداد سه هنرمند عکاس عناوین اول تا سوم سوگواره را به خود اختصاص دادند.
در پایان نیز از سوی مدیر عامل خانه عکاسان ایران و همچنین از سوی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و فرماندار شهرستان بیجار در مجموع 5 نفر ازبرگزیدگان انتخاب و به منظور عکاسی از اربعین حسینی در سال 96 به کربلاء معلی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.