سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

صدای نارضایتی مردم از نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرو بلند شد

گلپایگانی از نارضایتی 99 درصدی مردم از دفاتر فروش و خدمات پس از فروش خودروها خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اشکان گلپایگانی مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت : کمتر از یک دهم درصد از مجموع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از نظر عملکردی و تامین رضایت مشتریان در رتبه یک قرار دارند.

گلپایگانی افزود : براساس ارزیابی ها از مجموع 2440 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش 39 شرکت خودروساز در سراسر کشور تنها 20 نمایندگی در سطح رتبه یک قرار دارند.

وی گفت: باتوجه به برنامه های وزارت صنعت ، معدن و تجارت و همچنین هدف گذاری ها برای سال آینده ، بیش از 35 درصد از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز باید در سطح رتبه یک قرار گیرد.

گلپایگانی همچنین اظهار کرد: وزارت صنعت ، معدن و تجارت مطابق با فضای جدید کسب و کار در کشور و نیز گسترش تعاملات ایجاد شده با شرکتهای بین المللی ، سال گذشته دستورالعمل و ضوابط مربوط به خدمات فروش و پس از فروش را بسیار سختگیرانه و مطابق با استانداردهای روز دنیا بازنگری کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ali
۱۱:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
اون يه درصد هم ناراضيند. اين آمار غلطه. 100 ناراضيند. دو خودرو ساز وقتي كه خودرو را فروختند ديگر هيچ تعهدي در خدمات پس از فروش ندارند.
منصور
۱۰:۴۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
اگر به جای این مرفهان بیدرد چند تا باسواد بود نباید صنعت خودرو به این وضع فلاکت بار باشه