سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاهیجان، نامزد پایتخت کتاب ایران

لاهیجان به عنوان یکی از نامزدهای پایتخت کتاب ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، شهرستان لاهیجان یکی از ٢٠ شهر نامزد پایتخت کتاب ایران شد.

قاسم مصفا افزود: شهرستان لاهیجان بین 102 شهر که برنامه ها و فعالیت های خود را به دبیرخانه ارسال کردند، پس از داوری یکی از٢٠ شهر منتخب اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: رویداد انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران با هدف کمک به توسعه پایدار  فرهنگی و اجتماع‌ محور شهرها، انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در شهرها با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، کشف، جذب، ساماندهی و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های محلی و بومی برای ترویج کتاب‌خوانی و تقویت برنامه‌ریزی و نگاه به آینده برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: این عنوان به شهری اعطا می‌شود که از نظر هیات داوران بهترین و موثرترین برنامه را برای ترویج کتاب‌خوانی ارائه کرده و تضمین‌های لازم را برای اجرای آن داده باشد.

مصفا افزود: شهر منتخب علاوه بر دریافت لوح تقدیر از مقامات عالی‌رتبه کشوری، مجموعه‌ای از تسهیلات، اعتبارات و منابع فرهنگی را دریافت خواهد کرد.


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.