سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار دشتی تاکید کرد؛

دستگاه‌های اجرایی برای بارش‌ها آمادگی کامل داشته باشند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی تاکید کرد: اعضای مدیریت بحران دشتی تا پایان هفته بدلیل وقوع بارندگی های شدید در سطح شهرستان آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی در نشست هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتی از ضرورت آمادگی لازم دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی تاکید کرد و اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های مدیران لغو می‌شود و مدیران باید در محل اداره و شهرستان حضور مستمر داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی ادامه داد: نیروهای امداد و نجات در حالت آماده‌باش صد در صدی باشند و هلال احمر نیز امکانات امدادی را در شهرستان فراهم کنند.

وی همچنین بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها، آب، برق، گاز، مخابرات و غیره تاکید کرد.

بردستانی تصریح کرد: تلفن همراه هیچ یک از اعضای مدیریت بحران خاموش و یا از دسترس خارج نباشد و شهرداران نسبت به بازدید مجدد از دهانه‌های پل‌ها رفع انسداد، تقویت‌بندهای خاکی بالا دست شهرها اقدامات لازم انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از ترددهای غیر‌ضروری با خودروهای شخصی جدا پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: روستائیان محلی مناسبی را برای نگهداری دام‌های خود پیش‌بینی کنند.

بردستانی گفت: راهداری ماشین آلات و تجهیزات خود را در نقاط مختلف شهرستان مستقر کنند و مردم نیز اخبار و اطلاعات را فقط از مراجع رسمی دریافت کنند و نسبت به شایعات و اخبار غیر موثق توجه نکنند.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.